Protest nebo spam? ELEKTRINA

Navrh A P navrhpcb@centrum.cz
Pátek Prosinec 19 06:44:33 CET 2008

Do rodinnych domku je 3 fazovy proud povinny nebo ne?
Kolik stoji zmena z 3x25A na 3x10A a naopak cca?

Ted jsem to resil zmenu dodavatele a je to sila, pri dotazu CEZ rekl ze ma v podminkach ze souhlasim se zmenou ceny a tedy nemohu vypovedet ihned kdyz zdrazili a tedy musim platit jeste 4 mesice

Pry je u nas elektrina levna, vzhledem k EU, no nevim, radeji neresit, kdyz nekdo bere plat 680 milionu a v polostatnim podniku, ze ....

PRE je pry jeste lepsi, vypoved muzete dat jen do posledniho zari s ucinnosti do konce roku (nove smlouvy), takze kdyz si vzpomenete treba v lednu, tak jeste rok budete solit jim...

Neco k protestum zde: http://www.hoax.cz/cze/index.php?action=hoax_detail&id=751

Ze vyhodime pojistky CEZu si myslim nehrozi, to by se musela systematicky zapojit vetsina domacnosti a to nehrozi ...