Kompenzace kapacity koaxu

Lukas Burda burdal1@post.cz
Pátek Prosinec 19 00:00:51 CET 2008

Aha tekze tedy merite spise modul impedance ohmovou metodou a k tomu
fazi. No a jak to mate zapojene, ze se vam tam projevuje kapacita
kabelu? Umim si predstavit, ze se vam tam projevi kapacita mezi dvema
nestinenymi castmi privodnich kabelu, ale sama kapacita kabelu? Kdyz
to vhodne zapojite - klasicky tak, ze kapacita jednoho privodniho
kabelu je na zdroji mericiho napeti a ta druha na nulovem napeti, tak
se prece neuplatnuje.

Lukas Burda