Co se starym HDD

Pavel Novotny novotny.pp@atlas.cz
Čtvrtek Prosinec 18 16:06:02 CET 2008

Moc to nereste, kupte cokoliv, od WD, ci Hitachi, disky se "zvysenou"
spolehlivosti je do znacne miry jen marketingovy tah, cele kouzlo je v jinak
resenem termalním managementu.
Dalsi moznost investujete 200 do noveho ramecku a kupte nejaky 2.5" disk, je
to mensi a skladnejsi.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Michal HW
Sent: Thursday, December 18, 2008 3:53 PM
To: HW-News
Subject: Co se starym HDD

Zdravim,
mam tady disk 4GB a 20GB. Mensi disk nabidnu asi ve vanocnim uklidu.
Druhy kousek jeste pouzivam v USB bedynce. Dneska jsem ho zapnul a zacaly
tukat hlavicky. Po vypnuti/zapnuti vse OK. Muze to byt chyba USB ramecku?
Disk je tak 8 roku stary a bezel tak 8 hodin tydne.
Muzete mi poradit disk ktery si mam koupit? Ramecek je pouze na IDE, ale
disky se zvysenou spolehlivosti se delaji jenom na SATAII. Staci mi bohate
100GB. Je to na zalohu dat.

Michal Gregor