[OT] Handsfree pro pevnou linku

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Čtvrtek Prosinec 18 13:36:51 CET 2008

Puvodni zprava ze dne 18.12.2008 od Jiri Foldyna:

> Našel jsem nějaké Plantronics headsety pro call centra apod., s
> cenami 6k+. Ten telefon je bezdrátový Panasonic KX-TG7100FXS (viz
> původní dotaz), který z novoty stál nějakých 1500). No a vzhledem k
> tomu, že to žena chce na vyřizování obsáhlejších hovorů a měla
> přitom volné ruce na žehlení nebo vaření, tak jí cena 4x vyšší než
> cena samotného telefonu připadá poněkud přeexponovaná. Žehlit s
> profi headsetem nechce :-), ale ten z toho slovenského odkazu by asi
> stačil. Jen se mi to nechce složitě řešit, kdyby šlo něco koupit u
> nás.

No a kdyz bude zehlit a varit misto telefonovani, nikoliv pri nem, tak
jeste usetrite za telefon :-)))

Na tom Conradu, jak jsem ti doporucil, jsi hledal, a nebo ses na to
vyprdnul? Ja jsem dal slovo DECT do jejich weboveho vyhledavace a hned
to vylezlo. Tohle je myslim ono, co jsem tomu zakaznikovi tenkrat
dodaval:

http://www.e-conrad.cz/sluchatka-dect-aw430+dp68987/

Tak to snad tak moc tu cenu telefonu neprevysi :-)

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem
ICQ: 21215917, MSN: clexpert@clexpert.cz