[OT] Handsfree pro pevnou linku

Jiri Foldyna jiri.f@avizo.cz
Čtvrtek Prosinec 18 13:28:27 CET 2008

> Asi pred rokem nebo dvema jsem dodaval zakaznikovi takovou bezdratovou
> nahlavku pro DECT od Conrada. On to ma primo napojene tusim na Gigaset
> DECT. Myslim, ze to Conrad uz nema v nabidce, ale nejsem si jisty, tak
> zkus hledat tam.
>
> Ovsem netusim, co to znamena, ze nema byt nekolikrat drazsi nez
> telefon, pokud myslis telefon treba za 1 Kc. Napriklad ja asi 5 let
> vesele pouzivam profi bezdratovou nahlavni soupravu od GN Netcom.
> Jenze ta stala celkem se vsim prislusenstvim asi 25 tisic :-)
>
> Petr Zahradnik, pocitacovy expert

:-)
Našel jsem nějaké Plantronics headsety pro call centra apod., s cenami 6k+.
Ten telefon je bezdrátový Panasonic KX-TG7100FXS (viz původní dotaz), který
z novoty stál nějakých 1500). No a vzhledem k tomu, že to žena chce na
vyřizování obsáhlejších hovorů a měla přitom volné ruce na žehlení nebo
vaření, tak jí cena 4x vyšší než cena samotného telefonu připadá poněkud
přeexponovaná. Žehlit s profi headsetem nechce :-), ale ten z toho
slovenského odkazu by asi stačil. Jen se mi to nechce složitě řešit, kdyby
šlo něco koupit u nás.

JF