Modul pevnych link pro tel. ustrednu Alphatel T-line?

Pavel Troller patrol@sinus.cz
Čtvrtek Prosinec 18 10:23:51 CET 2008

> Mam doma tel. ustrednu Alphatel T-Line a prave mi v ni odesl MODUL EXT2 tj
> 2x modul statnich linek, když je modul v ustrdne tak ustredna nenabehne,
> zdroj vrzci, je ocividne pretizen a na modulu se po chvili rozpali IC
> Lattice, opravovat to nemá smysl, firmu Alphatel jiz davno vzal cert.
>
> Pevnou linku mame spise z nostalgie tak se mi nechce vrazet peníze do nove
> ustredny tak zkousim stesti, nevali se nekomu po suplikach modul Ext2 nebo
> Ext1 pro tyto ústředny?
>

> Dekuji
>

> P.Novotny

Zdravim,
  doporucuji Aukro.cz. Uvedeny typ ustredny byva casto k prodeji (hledat hesla
"ustredna" nebo "centrala", ceny byvaji par stovek. Zbyde Vam pak cely zbytek
jako nahradni dil...
  S pozdravem Pavel Troller