[OT] Handsfree pro pevnou linku

Dee Jay deejay@email.cz
Čtvrtek Prosinec 18 09:52:17 CET 2008

Pokud vím, tak Siemens dodával ke svým DECTum (Gigaset) nejaky opakovac
signalu

DJ

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Tomáš Vymětal
Sent: Thursday, December 18, 2008 9:42 AM
To: HW-news
Subject: Re: [OT] Handsfree pro pevnou linku

Jo, to používám v práci já, bohužel provedení těch sluchátek není zrovna z
nejlepších. Po půlroce zhruba 3 hodin telefonování denně zlomenej konektor a
zánět ucha. :) Mimochodem narazil jsem taky na to, že ať vybereme telefon v
jekékoliv cenové relaci, pořád má dost omezený dosah, který rozhodně
nepokryje areál firmy. Nesetkali jste se někdo s "nadstandardním" výkonem?
Jediný požadavek je, aby to vydrželo zhruba 10 hodin v provozu, cca 3 hodiny
telefonování, přes noc nabíjení.

T.V.