Dalsi cinskej eshop - HROMADA

gatilo gatilo@centrum.cz
Středa Prosinec 17 14:01:35 CET 2008

 17.12.2008, 13:55:27

U noveho obchodu nejdriv objednam nejakou prkotinu za dolar, abych
overil funkcnost (chyba nemusi byt vzdy jen v nepoctivosti prodejce ).
Teprve potom jdu do drazsich veci. Ciste teoreticky, muze se stat, ze
za dolar poslou, za $ 5 taky a za $ 50 budou delat mrtveho brouka. Ale
v praxi jsem zatim na takto vycurane derebaky nenarazil.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz