Nedostupne porty ve Windows XP

Jakub Ladman ladmanj@volny.cz
Středa Prosinec 17 06:07:32 CET 2008

>     Tusim, ze zrada je v jednom programu co jsem mela na "priposlech"
> komunikace na portech. Bohuzel si nemuzu vzpomenout na jmeno. V systemu
> se objevil ovladac "Jumbo WindDriver", nevim co to je. Uz je to take
> pryc a situace je stale stejna.

Asi primo neporadim, ale hodi se kazda informace.

Jumbo WindDriver, to je takova opravdu udesna prasecina, ktera se snazi udelat
uzivatelsky (rekneme pro pitome programatory) privetivy pristup k LPT, USB a
PCI hardwaru, (")kompatibilni(") mezi win a lin.
Me zkusenosti jsou jen z lin strany, a kvalitativni uroven, mohu-li soudit, je
hrozna.

Pokousi se to pouzivat Xilinx WebPack pro programovaci hardware.
Nikdy to spravne nechodilo, dnes jiz vim, ze se o to ani nema cenu pokouset a
od doby, co jsem objevil userspace wrapper (dynamickou knihovnu co se chova
navenek jako ten ovladac) se kterym to krasne funguje uz jsem podobnych
sado-maso praktik usetren.

Tj. moje resume zni - pokud je to jen trochu mozne WindDriver

Jakub Ladman