[OT] MSVS - rychlost prekladu

Jaroslav Buchta jaroslav.buchta@gmail.com
Úterý Prosinec 16 19:41:52 CET 2008

No to su jelen ted jsem projekt rozkopiroval, celkem neslozita MFC aplikace,
jeden modul a ve verzi 2003 rebuild trva 13s, ve verzi 2008 63s ... ??? !!!

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Marek Sembol
Sent: Tuesday, December 16, 2008 7:21 PM
To: HW-news
Subject: Re: [OT] MSVS - rychlost prekladu

Hmm, Vam to nepomuze, ale moje zkusenost: po preinstalovani z VS.2003 na
VS.2008 (nekdy na zacatku roku, jeste na sterem NB) jsem nezaznamenal zmenu
rychlosti prekladu (bleskovy pred i po). Stary NB: nejaky AMD, 1.25G RAM, HD
7200 otacek (toto povazuji za zaklad). Uz par let stary

Prechodem na novy NB (Core2 Duo 2GHz, 2G RAM, 7200 otacek) uz nedoslo k
pozorovatelnemu zrychleni (to jen pro ilustraci, ze to opravdu bylo hodne
rychle) Marek