Nedostupne porty ve Windows XP

Saša Svobodová sasa@zirafoviny.cz
Úterý Prosinec 16 15:59:41 CET 2008

Hezke odpoledne,

    Ja vim jak se zmeni jejich jmena a nastaveni, potiz je v tom
vykricniku a neochote Windows s nimi pracovat. :-(( Asi jsem to napsala
spatne. System porty najde, vsechny tri (2xCOM a 1xECP) ale nedovede je
pouzit, stale pise, ze ovladac je bud nedostupny, nebo poskozeny :-((

					Saša K. Svobodová

            www: http://www.zirafoviny.cz

           mail: sasa . svobodova      @            centrum.cz
   mobilni mail: svobodova . sasa      @       vodafonemail.cz