OT: Tablet - pracujete s nim nekdo?

Serych Jakub Serych@panska.cz
Úterý Prosinec 16 14:21:42 CET 2008

ad 2)
Tablet se po zastrceni do USB chova jako standardni mys (ano jako mys, ne
jako tablet). Po instalaci driveru se zacne chovat jako tablet, to znamena
mys s absolutnimi souradnicemi kalibrovanymi na velikost obrazovky
(mimochodem pri nakupu zvolit normalni nebo wide podle formatu obrazovky).
Ale pro softwary je to zase jen pozice kurzoru, takze ty bezne ani nepoznaji,
ze je u kompu misto mysi tablet. Ty lepsi umi vnimat i tlak pera, jehoz
hodnotu tablety poskytuji. Takze napr v Photoshopu bez dalsiho nastaveni cim
vic tlacite, tim vetsi stopu stetec dava. Samozrejme kdyz se podivate stetci
poradne na zoubek, najdete tam asi tak desitky parametru, ktere lze s tlakem
pera libovolne svazat. Takze Visio bude fungovat minimalne jako s mysi.

ad 1)
Co se tyka zehleni car, my to mame v jednom softwaru na interaktivni tabule
Activeboard (bohuzel tahle firma ma obchodni politiku takovou, ze je
licencovany). Ale myslim, ze by mely byt i jine softwary. Napriklad Adobe
Flash to take umi, ale ten zas neni na rychle nacrtky prilis vhodny.

Jakub Serych