Problem HP4L

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Úterý Prosinec 16 13:45:14 CET 2008

2008/12/16 aze <azehw@volny.cz>:
> Znáte HP4L?
> Mám ji tu bez krytu (díky dobytkům zvaným Česká pošta je rozbitý).

To jste strčil do jednoho pytle všechny zaměstnance ČP? Někteří z nich
jsou i v této konferenci :-\

Balík byl pojištěný? Zkoušel jste uplatnit náhradu škody u ČP?

>  Když na
> ní byl i ten rozbitý kryt, tiskla. Sundal jsem ho, vyčistil zrcátka a nechal
> ji zatím bez krytu. Nahoře vlevo uprostřed je spínač, který sepne, když se
> kryt nasadí. Mám jej sepnutý mechanicky. Tiskárna netiskne, bliká žlutá LED
> Paper, která jinak, když papír dojde, jen svítí. Jaký je její význam, když
> bliká? Uvíznutý papír? Není tam nic....

Zkuste zadat do googlu "hp 4l paper blinks" nebo tak něco:

http://forums11.itrc.hp.com/service/forums/questionanswer.do?admit=109447626+1229431257558+28353475&threadId=107289

http://www.nefec.org/upm/printers/mhp4l.htm

Mohlo by to být nějaký upadlý nebo vytažený čidlo.

Pavel Kadečka.