OT: Tablet - pracujete s nim nekdo?

balu@home daniel.valuch@orange.fr
Úterý Prosinec 16 13:14:30 CET 2008

zo specifikacii sa mi najviac paci tato:
LED dioda Modrá/zelená

kolko taka sranda stoji? Tiez som nad niecim podobnym uvazoval, casto
potrebujem urobit nejaky nacrt do dokumentacie alebo pracovnych
materialov a kreslit to na tabulu a potom fotit mi pripada blbe a
kreslit to rovno v nejakom grafickom editore zase strasne dlho trva...