Protest nebo spam?

RV vicek.radek@cpost.cz
Úterý Prosinec 16 11:31:37 CET 2008

Ja jsem take skeptik vzhledem k tomu mizivemu procentu.

Me by spis zajimalo jaka ta sit ma rezervy smerem nahoru - pokud by se
pretizily nejake segmenty site a bylo by nutne je vypnout cele - pak
samozrejme vypnete mnohem vic nez jen 300W na domacnost. Prikladem budiz
treba sidliste Maj v CB, kde zije pocitam tak 40% celych CB, ktere nema
plyn. Pokud by tam vsichni zapli plny prikon tak popadaji

Nezbyde nez aby SPONEL zacal sponzorovat nejake darkery nebo jak si
rikaji ti posahanci.

Radek Vicek