Protest nebo spam?

RV vicek.radek@cpost.cz
Úterý Prosinec 16 10:14:45 CET 2008

No uz jsem ten mail take dostal a premyslel jsem co by bylo horsi - zda
zvysit odber a nebo naopak snizit.

Jsou v tom znacne paradoxy - pokud bychom tu sit chteli pretizit tak je
spatne vybrane datum - fabriky v sobotu nejedou a kapacity na vykryti
tim padem urcite jsou. Na druhou stranu kdyby ten datum byl treba na
vybran na pondeli dopoledne (nevim kdy je energ. spicka) a jeste by se
podvedlo zvysit odbery i v domacnostech (treba zapnout doma pracky a
mycky - daji se naprogramovat) tak by se dala sit teoreticky pretizit.
Nevim, ale zda energetici by pak neodpojili jen casti site tak aby
vyrovnali vyrobu se spotrebou.

Co se tyka odlehceni spotreby tak jsem take skepticky - zvlast v dobe
vanoc, kdy sviti kdejakej bazmek na oknech a v zahradach, kapri cumi na
TV a deti se smazi na elektrickych pekacich.

Opravdova svinarna by bylo odlehceni site v okamziku kdy ta sit ma snahu
kolabovat sama od sebe coz letos nekolikrat bylo. To by chtelo ale
nejakou vetsi kordinaci vsech elektrokazu.

Radek Vicek