Nab?jec? proud

RV vicek.radek@cpost.cz
Pondělí Prosinec 15 15:58:41 CET 2008

Zduvodnuje se to vlivem velikosti proudu pri nabijeni na tvorbu krystalu
na elektrodach akumulatoru - jejich struktura a vytvareni je analogicke
vybijecimu procesu, kdy se krystaly zase odbouravaji.

Nizsi proud znamena vetsi Ri a nizsi samovybijeni a naopak.

Pro tyto aplikace jsou ted mnohem lepsi nove baterie typu Eneloop,
ReCyKo a pod. Maji extremne male samovybijeni.

Radek Vicek