[OT] centrala :VYRESENO

RV vicek.radek@cpost.cz
Pondělí Prosinec 15 14:46:31 CET 2008

To jste to pustil bez plovaku? Jaky to melo smysl? Ten plovak je
naprosto zasadni - hladina se pohybuje v radech zlomku mm. Bez plovaku
to je naprosty nesmysl.

Je treba postupovat systematicky - to jak to popisujete mi prijde ze
skazete z jednoho do druheho naprosto bez nejakeho overeni priciny a
nasledku.

Pokud to je karburatorem tak je treba ho rozebrat a vyfoukat a vycistit
- byvaji tam napadane ruzne otrepy.

Jeste jedna vec. Neni tam nejake cidlo hladiny oleje? Neni na te strane
na kterou to naklanite? Pokud je to na hrane s hladinou tak v okamziku
kdy se rozstrika po karteru tak muze hladina klesnout. Kdyz se zastavi
tak dotece. Nicmene pokud tvrdite ze se syticem to jede tak to neni
tento pripad.

Radek Vicek