[OT] centrala :VYRESENO

Petr Simek psimek@jcu.cz
Pondělí Prosinec 15 14:09:50 CET 2008

On Mon, 15 Dec 2008, "Ing. Libor Konečný" wrote:

> Taxem se vcera bavil s tou centralou.
> Rozebral jsem karbac, nikde nic, zkousel jsem to i bez plovaku s jehlou
> a delalo to to same.
> Fakt jak by nekde ten benzin nedotekl, pritom tece.
> Je to zavisle na dobe nastartovani, pokud to nastartuji hned po chipnuti
> jede to par sekund, pokud pockam tak to minutu udrzi.
> Nemuze to treba dela cidlo eleje nebo tak neco ?
> Je fakt zajimave ze kdyz jednu stranu popustim o 2 cm motorem dolu  tak
> to beha bez problemu.

Asi to s tim nesouvisi ale kdyz jsem jednou na vojne nalil UAZovi do
filtru vzduchu olej a dal jsem mu ho trosku vic, tak kdyz se jelo po
rovine nebo s kopce tak to bylo OK, ale do kopce mu ten nadbytek oleje
tekl do sani a vubec nechtel jet potvora :-) Jen tak hezky cmoudil
a do kopce splhal obtizne na jednicku. Pak kdyz vsechen nadbytecny olej
spapal tak jezdil zase normalne...