Nabíjecí proud

Pavel Troller patrol@sinus.cz
Pondělí Prosinec 15 13:38:04 CET 2008

> Děkuji, mrknu na to. Těch 500mA mě opravdu překvapilo,  zdá se mi to hodně.
> S pozdravem F.K.

Zdravím,
  na některých aku je ta hodnota pro quick charge uvedena a je ještě
o dost vyšší, vím, že mám jednu sadu 2100 mAh a quick charge mají
2A/90min. Používám nabíječku Shark, která spolehlivě detekuje ukončení
cyklu (umožňuje i připojit teploměrnou sondu, ale tu nemám) a i ten
čas, po kterém to Shark vypne, zhruba odpovídá tomu doporučenému.
  Takže nyní se s těmi baterkami nemazlím a jedu 2A všechny, které mají
kapacitu nad 2 Ah. Zatím mi nic nevybouchlo, baterky bývají nabity dobře
a nejsou po dokončení nabíjení ani moc horké.

  S pozdravem Pavel Troller