eagle - jak na resize casti desky?

Jaroslav Lukesh lukesh@seznam.cz
Neděle Prosinec 14 20:30:10 CET 2008

No tak jsem si to udělal na zkoušku do knihovny a ouha, on to neumí dát na
desku, free limit. Ale pokud nepoužiju knihovní prvek, tak je mu jedno, jak
velkou desku namaluju :-D

Na tu změnu velikosti jsem stále nepřišel, tak kdybyste někdo věděl to
správné ULP, moc by mi to pomohlo.

Dík, JL.

----- Original Message -----
From: "Jaroslav Lukesh" <lukesh@seznam.cz>

Dobrý den,

omlouvám se za možná úplně triviální dotaz, ale nenašel jsem, jak změnit
velikost groupy o pár procent? Potřeboval bych aby ty různé velikosti byly
na jedné desce.

Docela mě překvalilo, že pár dní starý eagle free mě kupodivu neomezuje
velikostí desky, ale kreslím desku bez schematu, tak to bude možná ono a
dřív jsem so toho nevšiml.