Externi interrupt parametricky

trm83 trm83@seznam.cz
Neděle Prosinec 14 09:46:36 CET 2008

Dobry den,

mel bych otazku na zkusenejsi kolegy. Delam s mikrokontrolerem aplikaci, kde si
uzivatel moji softwarove knihovny pri inicializaci zvoli port a pin na kterem
pobezi nejaka komunikace. Kdyz zacnou prichazet data, spusti se externi
interrupt na tom vybranem vstupnim pinu a tim me upozorni ze mam zacit prijimat.
V obsluze externiho preruseni se mi uz zavola nejaka moje funkce pro prijem
dat.

Problem je, ze nevim jak obsluhu toho preruseni udelat parametricky - uzivatel
muze v inicializaci vybrat porty A-E a ja budu muset do vsech techto peti obsluh
interruptu napsat volani me funkce?

Hezky vecer.
Martin Poller.