Novy C compiler.

"Ing. Libor Konečný" support@mikrovlny.cz
Sobota Prosinec 13 11:45:46 CET 2008

Ja jsem koupil pred x lety CCS PCW + PIC18 a 16 , hitech jsem zkousel
pouze free a ten me nezaujal po strance designu a provedeni.
CCS stal tezke penize (ten komplet PCW, PICC18 + PICC16, cele tusim do
20 tisic)  a byl jen na rok, pokud chci podporu pro nove cipy tak mam smulu.
Paxem nasel Mikroe a po par mailech s podporou jsem ho koupil, udelal
jsem si srovnavaci test kompilace, a vysledek byl , ze pro 30 kb projekt
byl MIKROC  na tom o 8 % lepe (s mensim kodem).
Chtel jsem jej otestovat pro novy cip , v DEF souboru pro tento
procesor  meli par chyb, u kterych jsem se zapotil, avsak do dvou dnu mi
poslali opraveny (spatne ;-) objevil jsem dalsi chybu, kterou opet
opravili, pak uz to ale ficelo jak melo.

Upgrady na vyssi verzi jsou zdarma, a za tu cenu je to fakt bomba.
S mikroc jsem nemel nikdy problem, navic cena vyvojovych desek k tomu je
rovnez smesna.
A to ze nevidim do knihoven mi nevadi, kdyz tak si napisu svou.

nemenil bych, pomer cena/uzitek je bezkonkurencni.
Jo a bavime se o C pro PIC , Atmel jsem videl akorat na obrazku ;-)

LK