Film do kamery

Pavel Poucha papouch@papouch.com
Sobota Prosinec 13 11:24:00 CET 2008

Chybička tohohle Samsunga je zase jiná: jedná se o plochý televizor (jen 4.5
cm tlustý), tak jsem se těšil, že jej pověsím na zeď skoro jako obraz. Jenže
chyba - zezadu jsou všechny konektory. Sice nějaké vstupy jsou i na boku,
ale napájení 230V je zezadu. A televizor bez napájení nějak nechce fungovat
:-)

S pozdravem
ing. Pavel Poucha
jednatel
papouch@papouch.com

Papouch s.r.o.
Strašnická 1a, 102 00 Praha 10
Tel. +420 267 314 267-8
Fax +420 267 314 269

From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Pavel Kadečka
Sent: Saturday, December 13, 2008 11:00 AM
To: HW-news
Subject: Re: Film do kamery

2008/12/13 Pavel Poucha <papouch@papouch.com>:
> Tak se mi zdá, že japonští soudruzi dělají nějak moc chyb. Ještě že pod
> vlivem 1-3 jsem nekoupil TV Sony, ale Samsunga, ten naopak funguje pěkně.
> když taky má jednu chybičku, takovou humornou... ale to se stává.

Kdysi jsem cca 1/2 roku pracoval v elektru a tehdy šly docela na
dračku Samsungy 55cm (jednoduchá levná televize, příznivý poměr
cena/výkon/kvalita) a jedna měla taky takovou humornou chybičku a sice
že měla logo nalepený vzhůru nohama ;-) Sranda byla, že tenkrát
vlastně někdo jednu reklamoval, nešla hned po vybalení z krabice,
takže jsme mu ji měnili kus za kus, ale radši jsme tu novou ještě na
prodejně zkoušeli a přitom jsme si všimli toho loga. Jinak fungovala a
zákazník si ji vzal i s tím otočeným nápísem SAMSUNG, že aspoň bude
mít raritu, co nikdo jinej nemá ;-)

Pavel Kadečka.