Film do kamery

Lubos Medovarsky lubos.medovarsky@accelera-networks.com
Sobota Prosinec 13 00:28:00 CET 2008

Zdravim.

Najprv som si myslel, ze je problem kvoli zapnutej mechanickej
"ochrane" proti zapisu a-la stare vymenne magneticke media.
Nie, o to nejde - Vyhladavac nasiel zaujimavu supportovu stranku vyrobcu:

http://support.sony-europe.com/dime/hotnews/hotnews.aspx?site=odw_sk_SK&m=HDR-CX11E&f=HDR_IM

Maju napisane v manuali, ze sa vopred zriekaju zodpovednosti
za tlacove chyby? :-)

Som zvedavy, ako to dopadne v pripade, ze sa rozhodnete
tu jednosmernu kvazi-HD hracku reklamovat.

Lubos