AVR a dva seriaky

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Pátek Prosinec 12 15:22:40 CET 2008

http://list.hw.cz/pipermail/hw-list/2008-December/132193.html

Pise sa tam:

>Jen poznamenam, ze jednu z prvnich veci co jsem
>zkusil je, ze jsem
>kouknul jak to gcc ten kod vygeneroval. Cekal jsem toho tam mnohem vic,
>nebyla to takova hruza.

Nejde o to. Ide o to, ze to neovplyvnite. Zmeni sa nieco uplne ine, a vsetko je inak. Typicky problemy nastavaju, ked sa meni verzia kompilatora, napriklad. Kolega kvoli tomu udrziava avr-gcc prehistorickej verzie 3.volaco; 4.volaco totiz generuje pri vsetkych moznych nastaveniach vsetkych moznych prepinacov z toho isteho zdrojaku o 10% vacsi kod, co by nevadilo, keby to nebolo treba ako upgrade do existujuceho produktu.

Koniec citatu. To bolo len ako priklad, preco nie v C, a preco "chodi mi to" nie je argument.

A moze sa to chapat aj ako namet do diskusie o "zrelych uvahach".

wek