Pajeni na plosky (bylo: Re: AT91SAM7SE deska)

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Pátek Prosinec 12 15:14:44 CET 2008

... este keby si mi prezradil, ktory si bral... Ja to co tu mam je nejake CVE (rocnik 1988 :-) ), ale take tam nemaju. A ten ich web... ach jaj... to koho napadlo namiesto pdf pouzivat priponu ashx?

Moj tip je TAV - je to on, ten co sa ta izolacia tak pekne smyka po drote?

Dakujem

Jano