AVR a dva seriaky

Martin Moštěk xtyca@seznam.cz
Pátek Prosinec 12 13:52:43 CET 2008

Prikladu pro jednu, popripade druhou stranu bychom mohli najit spoustu -
nicmene strhlo to lavinu FLAME (za coz se omlouvam), dovolil bych si to
ze sve strany uzavrit takovou malou uvahou :
Jelikoz se nynejsi vysokoskolaci v prevazne vetsine dostavaji do styku
pouze s vyssimi programovacimi jazyky, je nasnade se domnivat ze s
postupem casu prevazna cast vyvojaru z ASM bude vedet pouze to, ze to
(ASM) existuje a mozna budou znat nejake dulezite prikazy napriklad pro
refresh watchdogu (apod.) a to bude tak asi vse. Na vse ostatni budou
pouzivat C.
Cas, a na to nezapominejme, je neuprosny a spoustu veci resi za nas a za
nasimi zady...
Howgh, preji pekny den :-). Martin.