[OT] sroubovaky a jine naradi (AVR a dva seriaky)

Zíka Aleš Ing. Ales.Zika@pel.br.ds.mfcr.cz
Pátek Prosinec 12 13:48:10 CET 2008

	Nedávno jsem kupoval ořech na matice kol a prodavač mi k mému překvapení řekl, že normální šestihranný nemá, ty že už se prý skoro neprodávají.
	Nabídl mi buď takový ten ve tvaru dvanácticípé hvězdy, ten prý zabírá za hrany a když se očešou, tak smůla. Nebo šestihranný, ale o něco větší než matka a na každé plošce je kulatý výstupek (já vím, že je to hrozný, ale líp to popsat nedokážu), který se opírá jen o stěnu matice a neničí se hrany.

	Koupil jsem ten druhý typ a zatuhlý matice na kolech se s ním povolovaly bez problémů

			Aleš Zíka
			http://results.cz