OLED TV

Zuffa Jan ZuffaJ@cgc.sk
Pátek Prosinec 12 12:29:10 CET 2008

Uh,

Myslel som te OLED

j.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of Jan Waclawek
Sent: 12. decembra 2008 11:52
To: HW-news
Subject: RE: OLED TV

Neviem, ci je to to iste, ale ten Sony co ma kamarat je to na citanie pri slnecnom svetle uplne dokonale. Naopak, nema to ziadne aktivne svietenie, takze je problem ked nie je dost svetla.

A ma to aj ine muchy: obmedzena rozlisovacka a pocet urovni sedej, co je pre niektore druhy obrazkov problem; tiez s nejakym druhom pdf to malo problemy, nie vzdy sa zmesti cela strana tak aby bola aj dokonale citatelna takze sa na nej treba posuvat, atd.. Ale to vsetko su pochopitelne veci.

wek