AVR a dva seriaky

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Pátek Prosinec 12 12:17:02 CET 2008

>Od 2009 budeme mit 8- a 32-bit se stejnymi periferiemi, jen jadro bude jiné
>- takze nestaci vykon? Sup tam Cortex a jen prelozit znovu zdrojaky v C!

"Trva vasej aplikacii - riadenie DVD - 3 sekundy kym zareaguje na tlacitko?
Sup tam Cortex, a len znova prelozit zdrojaky v C!"

:-)

>Co te tak vytocilo na RTOS v NT? Kdy¾ se dobøe znasilni casovac, proc by to
>nemohlo byt i hard realtime? V¹ak realtime nerika, ze vse musí byt za 1
>mikrosekundu hotove, ale ze (soft) uloha s nejvetsi prioritou musí byt
>dokoncena ve stanovenem intervalu, a (hard) ze v¹echny ulohy musí byt
>ukoncene ve stanovenem poradi danem prioritou a v danem intervalu...

Mna to nevytocilo, mne je RTOS aj NT lahostajne. Ja len vravim, ze ten pojem neznasam, lebo sa za nim skryva vselico, a s oblubou sa marketingovo zneuziva na vselico.

Ten clanok zacinal (zhruba, uz je to par rokov) tymito slovami: "V niektorych real-time aplikaciach nevadi, ak niektora uloha obcas neskonci do predpisanej doby."

wek