[OT] sroubovaky a jine naradi (AVR a dva seriaky)

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Pátek Prosinec 12 11:54:41 CET 2008

2008/12/12 milan <milan@bastl.sk>:
> Ze budete s elektrickym srobovakom rychlejsi? Urcite, v mnohych
> pripadoch ano. Ale nie vzdy. A zatial co vy budete hladat sposob ako sa
> s nim dostat do uzkej medzery, ja so svojim klasickym srobovakom budem
> davno hotovy ...A  to "nie vzdy" ide.

Se mi vybavil takovej ten teleshoping, kde ukazovali úžasnej
univerzální klíč na šrouby a matky (převážně šestihranný, ale fungoval
by i třeba na čtyřhranný). Princip byl následující - na rukojeti s
cvrčkem (jako gola) byl takovej válec s tyčinkama, který byly zřejmě
na pružinách a při nasazení na hlavu šroubu se některý tyčinky
zasunuly a ostatní zůstaly kolem tý hlavy, takže klíč se automaticky
přizpůsobil na jakoukoliv hlavu. "Tyhle všechny klíče můžete zahodit"
řikali v tom telešopingu a vysypávali na zem brašnu plnou klasickejch
klíčů. Docela by mě zajímalo, jestli se fakt našel nějakej kutil,
kterej neváhal a všechny svoje starý klíče vyházel a koupil si ten
univerzální ;) Protože na všechny místa se s nim určitě nedá dostat.

P.K.