AVR a dva seriaky

Tomas Chvatal tchvatal@ezop.cz
Pátek Prosinec 12 11:40:36 CET 2008

Vzdyt ja jsem to psal proto abych Vas postouchnul. :-)) (viz. smajlik na
konci)
Uz jsem psal - ted to tam je abych mohl resit aplikacni logiku.
Komunikaci CHCI a BUDU resit. Nejsem spokojeny a prave proto jsem se na ten
sw uart ptal zkusenejsich.

s práním hezkého dne
Tomás Chvátal
EZOP Praha s.r.o.
tel./fax.: 257320853
tel.: 257320555
tel.: 257320403
www.ezop.cz
tchvatal@ezop.cz

PS: nejsem inzenyr a je to spise hobby zalezitost, zivim se necim jinym

Od: "Jan Waclawek" <konfera@efton.sk>

"Jede to krasne" je tvrdenie, ktore by nemal inzinier vypustit z ust.
Inzinier ma zariadenie konstruovat a nie zlepit a byt spokojny so slovami
"ved to ide". A uz vobec nie "mozna az povolim preruseni v preruseni".

Pan kolega Grepl ma pravdu s tou zrelou uvahou, a musim odvolat to s tym C a
diletantami - v pripade zrelej uvahy sa vsetko meni.

Lenze tieto vety nie su nasledkom zrelej uvahy. Zamyslite sa nad tym,
prosim.

wek