LM2576

pyrin@volny.cz pyrin@volny.cz
Pátek Prosinec 12 11:23:56 CET 2008

Jak máte udělané spoje ? Může to být špatným návrhem kolem cívky, diody a LM.
pyrin
  ----- Original Message -----
  From: Šula Miloš
  To: HW-news
  Sent: Friday, December 12, 2008 10:01 AM
  Subject: LM2576

  Zdravím,
  postavil jsem si step down měnič z 5V na 1.8V pro zařízení, které má odběr cca 0.75A. Jedná se o typické zapojení s LM2576. Bohužel mi vadí, že se po pár minutách LM2576 docela zahřívá - cca 80C. Na výstupu mám toroidní tlumivku 100uH http://www.gme.cz/cz/index.php?page=product&detail=611-135 a kondenzátor s nízkým ESR 2200uF/10V. Všiml jsem si, že se při provozu tlumivka mírně zahřívá. Může být to přehřívání způsobeno přiliš velkou indukčností tlumivky ?

  Miloš