AVR a dva seriaky

Michal HW michalgregor@centrum.cz
Pátek Prosinec 12 10:58:42 CET 2008

Jeje patek...
Vse jde napsat v Cecku, ale na vykonnejsim procesoru.
Napriklad delal jsem generator tonu pomoci 4 bitoveho DA prevodniku, zapis do portu musel byt kazdych 56 instrukci. A zkuste se trefit v Cecku.
Naopak mam v Cecku SW UART poveseny na casovac. Preruseni co 192 instrukci, Kompilator to prelozil docela pekne, takze nebylo nutne to psat v ASM.

Michal Gregor

  ----- Original Message -----
  From: Lukáš Grepl
  To: HW-news
  Sent: Friday, December 12, 2008 10:21 AM
  Subject: Re: AVR a dva seriaky

  > Vy tam naozaj vidite, ze "jedine asm je vzdy to jedine spravne"?

  Dobře, že je to tak vždy z toho nevyplýva. To jsem se nechal unést.

  > Je tam napisane: "v C sa o SW UART pokusaju len diletanti". Za tym si
  > stojim.

  No já si zase stojím za tím, že tohle tvrzení není pravdivé. Záleží na
  tom, jak to člověk napíše a na požadavcích aplikace. Pokud vím co dělám,
  můžu to v C napsat stejně dobře jako v ASM (ve smyslu: stejně kvalitně a
  spolehlivě splním zadání). Pokud budou nároky natolik vysoké, že to v C
  nebude mít smysl psát, udělám to v ASM (a nebo zvážím jiný HW, např.
  procesor se dvěma UARTy). Ale nevím proč bych měl být diletantem jen
  proto, že jsem po zralé úvaze napsal SW UART korektně v C.

  Lukáš Grepl