AVR a dva seriaky

Tomas Chvatal tchvatal@ezop.cz
Pátek Prosinec 12 11:01:40 CET 2008

Vysledky jeste nejsou. Verte mi ale, ze lezim v PDFkach, zkousim na
bastltistaku, az se bojim ze mi moje mega8 odejde od toho, kolikrat uz jsem
do ni nahral fw. :-)

>Ak sa chcete nieco naucit, tak bohuzial, musite obetovat cas.
Jasny, sam to tvrdim ostatnim.

Ad ten "DVD Open" - presne, mam LG trosku a je to uplne stejne :-)) A stejne
me to stve.
Asi tu smycku umi napsat dobre vic Cinanu.

Nebojte se, slibuju, ze jestli se budou ztracet nebo poskozovat byty, urcite
to tak nenecham a klidne to predelam do asaku. Mozna teda ne v klidu, ale
predelam :-) Ale aplikacni logiku uz jedine C.
Ja mam kontrolni cislo i v paketu mezi klicenkou alarmu a autem. Jeste mimo
toho plovouciho.
Jistota je jistota.

s přáním hezkého dne
Tomáš Chvátal