AVR a dva seriaky

Lukáš Grepl L.Grepl@sh.cvut.cz
Pátek Prosinec 12 10:21:52 CET 2008

> Vy tam naozaj vidite, ze "jedine asm je vzdy to jedine spravne"?

Dobře, že je to tak vždy z toho nevyplýva. To jsem se nechal unést.

> Je tam napisane: "v C sa o SW UART pokusaju len diletanti". Za tym si
> stojim.

No já si zase stojím za tím, že tohle tvrzení není pravdivé. Záleží na
tom, jak to člověk napíše a na požadavcích aplikace. Pokud vím co dělám,
můžu to v C napsat stejně dobře jako v ASM (ve smyslu: stejně kvalitně a
spolehlivě splním zadání). Pokud budou nároky natolik vysoké, že to v C
nebude mít smysl psát, udělám to v ASM (a nebo zvážím jiný HW, např.
procesor se dvěma UARTy). Ale nevím proč bych měl být diletantem jen
proto, že jsem po zralé úvaze napsal SW UART korektně v C.

Lukáš Grepl