Re: Fw: ZENIT - elektronika, krajské kolo 3.12.2008

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Pátek Prosinec 12 09:40:33 CET 2008

Jaj, to je citac? Ja som dufal, ze behajuce svetielko...

IMHO su blikacie ledky v dnesnej perverznej dobe ovela atraktivnejsie nez voltmeter, ktory dnes ide kupit za pat patdesiat, a ani do drogerie netreba ist... ;-)

wek