AVR a dva seriaky

Josef Stengl ok1ced@nagano.cz
Pátek Prosinec 12 09:35:43 CET 2008

A už jste si zkusil zašroubovat obyčejným šroubovákem 253 50 mm šroubů
do trámů? Já ne. Vzal jsem si na to elektrický. A sejnak to trvalo douho
a bolela mě hlavička.

Jak tady již psaly ostatní, důležitý je cíl a podle toho je vhodné
zvolit nástroje. Ne vždy je TenJedinýSprávný nástroj vhodný, jak se tady
snaží přesvedčovat assembleristi. A ani v asm nejde napsat efektivně
optimální kód. Nejčasteji na to nebude prostě dostatek času, nebo nebude
optimální ve spotřebě, výkonu, v čitelnosti ..... pro někoho jiného ....
Není to o tom, že si melete neustále svou bez ohledu na to co je cílem
(a co vám tvrdí jiný že je). To se pak velmi snadno může stát že nástroj
nám ovlivní cíl, aniž by to bylo povšimnuto byť přec použit jest jen
jediný správný nástroj.

Mimochodem trimr jsem zkoušel a při značné opatrnosti to jde. Byl
víceotáčkový a kdo to má pořád kroutit sem a tam ručně. Tedy byl to
potenciometr a ne trimr, takže ne, tak nic.
ced