OT: uložení hesla k samba disku na win XP home

Jakub Ladman ladmanj@volny.cz
Pátek Prosinec 12 09:15:43 CET 2008

Dne Thursday 11 of December 2008 11:06:44 Martin Hanek napsal(a):
> Zkuste prikaz:
> net use x: \\samba\sdileny_disk /persistent:yes /SAVECRED
> Mel by chtit uzivatele a heslo a po zadani si je ulozi.
>
> Martin Hanek

Děkuji  za odpovědi, ale nepomohlo to.
/SAVECRED nezabralo protože po restartu je pro vstup na jednotku opět nutno
zadat heslo což mě s**e.
Holt je to asi od mrkvosoftu buzerace za to že se koupily nejlevnější wokna
(ikdyž ty XP byly dražší než Visty, ale paní si sama řekla že Visty nechce).

Ach jo, tomuhle přemlouvání windows k něčemu, tomu jsem za leta s linuxem
odvykl a už na to nemám náladu.

Jakub Ladman

PS: čekal jsem že na tenhle dotaz odpoví mezi prvními místní expert a chyba
lávky, ani ťuk :-)