AVR a dva seriaky

milan milan@bastl.sk
Pátek Prosinec 12 08:34:13 CET 2008

Vidite. a pre ten soft UART plati pravy opak - "nie je otazka ci sa
vratit od C k ASM, ale otazka je kedy".

Inac, vase argumenty su uplne pomylene. Na kazdom projekte ma byt
dolezity ciel, a nie nastroje. Inymi slovami  - potrebujem dosiahnut
nejaky vysledok a podla toho zvolim nastroje. Niekde staci
interpretovany BASIC, niekde C a niekde je treba assembler.

Uvediem iny ekvivalent vasej argumentacie: Pouzivat obycajny srobovak je
prezitok, vsak mame elektricke. A ak nieco praskne, dame tam hrubsi
material, ak sa niekam nevleze, urobime vacsiu skrinu. A pritom s
obycajnym rucnym srobovakom ziaden problem...pekna blbost, vsak? :)

Ak dovolite, aby o projekte rozhodoval nastroj, zatvarate si cestu pri
hladani optimalnych rieseni - a vysledkom moze byt vzpominane video
alebo DVD rekorder Samsung, kde pri vypinani sa 3 sekundy nic nedeje,
potom sa objavi napis OFF a potom sa vypne.

To, ze takyto pristup je dnes bezny, patri medzi velke tragedie sucasnosti.

Tak, a mame flame na piatok :)

Milan