AVR a dva seriaky

Tomas Chvatal tchvatal@ezop.cz
Čtvrtek Prosinec 11 22:32:19 CET 2008

----- Původní zpráva -----
Od: "Jan Waclawek" <konfera@efton.sk>

>No a?
>To musite vsetko kopirovat z netu?
>Ziadna vlastna iniciativa?

Krivdite mi. To ze se na neco ptam jeste nemusi apriori znamenat ze s tim
nic nedelam.
Ptam se proto, ze se chci vyvarovat "zbytecnych" slepych ulicek. Tedy presne
receno
nechci travit cas tim ze to budu muset cele predelavat. Volneho casu mam
malo a toto je vec pro volny cas.
Myslim ze vite, ze jsem se tu pred par dny ptal na linkovani asaku k C
a to bylo prave pro prepsani sw uartu :-) Takze snaha byla a stale je.
Prace je na projektu spousty, takze uarty jsem zatim "neresil" a jedu s tim
co jsem nasel.
Nechat to tak nechci, chystam se to resit, tak si rikam "zeptam se
zkusenych", nic vic v tom nehledejte.
A sup, dostanu za ucho. :-) Nechci od nikoho aby mi poslal hotovy ASM
zdrojak. :-)

>Kam to spejeme...

Ja se ucim, je to muj prvni vetsi projekt s Atmega. Speju k tomu, ze musim
uspokojive vyresit 2. uart
a to bez minulych zkusenosti.  :-)

>To je dobra blbost s tym vobec nieco robit. Este raz opakujem, v C sa o SW
>UART pokusaju len diletanti. Ak >pisete nejaku hracku na vlastne potesenie,
>no prosim; ale ak to ma byt produkt predavany za peniaze, tak to >snad bude
>lepsie urobit poriadne, nie?

Dobre. Diky za radu.
Beru a pisu si to za usi. Jen poznamenam, ze jednu z prvnich veci co jsem
zkusil je, ze jsem
kouknul jak to gcc ten kod vygeneroval. Cekal jsem toho tam mnohem vic,
nebyla to takova hruza.
Je mi ale jasne ze asm je asm a pokud se rozhodnu to s sw uartem udelat,
prepisu to do nej.

>No ak mate problem s tym konkretnym asemblerom, tak si to napiste *cele* v
>nejakom asembleri ktory Vam >je pristupnejsi. Co je konkretne ta aplikacia?

Tak do toho uz nejdu. Dekuji, nechci. Par vetsich veci jsem psal na '51 (8KB
v asm je pro mne dost),
a ted, kdyz jsem si cuchnul k cecku, jiz nikdy jinak. Chci jedine C + nutne
veci v ASM.

s přáním hezkého dne
Tomáš Chvátal
EZOP Praha s.r.o.