AVR a dva seriaky

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Čtvrtek Prosinec 11 21:50:40 CET 2008

On Thu, 11 Dec 2008 20:53:23 +0100
"Tomas Chvatal" <tchvatal@ezop.cz> wrote:

> Ten sw uart na ktery jsem posilal odkaz je v C.

No a?
To musite vsetko kopirovat z netu?
Ziadna vlastna iniciativa?

Kam to spejeme...

> Jakmile jdu na 57600, zacne se objevovat hodne chyb. Problem muze byt
> zpusobeny
> tim, ze obsluha sw uartu potrebuje v interruptu prisouvat dalsi bity a nevim
> jestli je povolene
> preruseni kdyz uz jsem v jinem preruseni.
> Musim vyzkouset.

To je dobra blbost s tym vobec nieco robit. Este raz opakujem, v C sa o SW UART pokusaju len diletanti. Ak pisete nejaku hracku na vlastne potesenie, no prosim; ale ak to ma byt produkt predavany za peniaze, tak to snad bude lepsie urobit poriadne, nie?

> Zkousel jsem to prepsat do asm, ale jsem zajic
> a prvni velky problem mne od toho zatim odklonil. Ten problem pro mne byl
> ten, ze bych to musel psat v GCC ASM :-) Nenasel jsem jiny asak, ktery lze
> linkovat
> k Cecku (nedavno jsem se tu na to ptal).

No ak mate problem s tym konkretnym asemblerom, tak si to napiste *cele* v nejakom asembleri ktory Vam je pristupnejsi. Co je konkretne ta aplikacia?

wek