avr32 - ap7000 - sdram problem

Luboš Melichar lubos.melichar@gmail.com
Čtvrtek Prosinec 11 20:41:10 CET 2008

No kazdopadne diky za reakce, jeste jednou radeji reknu ze tohle neni
muj salek kavy a tak prosim o trpelivost.
Pio nemenim, v podstate pouzivam jen ty inicializace z te AP, tak jak jsou.
Snazil jsem se samozrejme nejake zakladni veci kontrolovat, ale vse mi
prislo ok.
Jak jste prisel na to, ze ten program k AP je psan pro 16-bit mod?

  volatile avr32_pio_t *pio = &AVR32_PIOE;
  // Initialize data bus bits 31-16 (muxed with the LCDC).
  pio->asr |= 0x0000FFFF;
  pio->pdr |= 0x0000FFFF;