OT zdielanie suboru

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Středa Prosinec 10 22:25:46 CET 2008

Mnojaneviem... predlozim jej to, uvidime.

Ako som pisal, M$ zdielaniu suborov vobec nerozumiem, vzdy to nejako chodilo aj nejako nechodilo, pamatam sa, ako si v predchadzajucej robote kolega nakoniec nainstaloval na kompe ftp server aby mal istotu ze tych par suborov co potreboval distribuovat bolo dostupnych bez ohladu na to ci nejaky debilny domenovy server isiel ci nie a ci niekto niekoho v nejakej domene nejakym sposobom nezablokoval atd.atd.atd. IP jednoducho islo stale. Takze som dufal, ze existuje nieco podobne - jednoduche, preverene, nezavisle na M$-magic-u.

Dakujem vsetkym za podnety.

wek