Renault Megane 1.9cdi

Jaroslav Buchta jaroslav.buchta@gmail.com
Středa Prosinec 10 21:15:57 CET 2008

Ja uz mel Lagunu, ted mam Citroen, diky bohu bez elektriky kolem motoru.
Problemu jsem si uzil dost, staci se podivat na provedeni elektroinstalace a
srovnat treba s Nemeckou produkci, to je nebe a dudy. Prvni, co jsem u
Laguny udelal, ze jsem usporadal chaotickou zmet dratu, ktere se drbaly o
hrany motoru a vsechno mozne. To se mi asi vyplatilo a resil jsem jen
mechanicke problemy. Ale mam proste vyhrady proti CR dieselum, IMHO nevhodna
technologie pro auta, ktera se nemaji spotrebovat behem par let...

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Zdenek Aster
Sent: Wednesday, December 10, 2008 9:06 PM
To: HW-news
Subject: Re: Renault Megane 1.9cdi

Kdyz uz se navazite do francouzskeho auta, mel jsem k nim vyhrady, ale ma ho
segra a po zkusenostech docela dobry, ale je to jako se vsim nechci vyvolat
bitku na tema auta.

Spis jen tak si rypnou jestli jste se zamyslel, co udela Vase zarizeni kdyz
napriklad dostane nesmyslnout hodnotu teplotniho cidla a tak, ono se to
lehce smeje, ale kdyz clovek programuje tak spoustu veci vypada velmi
idealne az na tu praxi, nekdo by mohl hodit nejakou perlicku, jak neco
chytre osetril ve svem zarizeni a ono se to tak nejak vymstilo :-D

Zdenek Aster