[OT] centrala

Jirka MWW jirka.mww@gmail.com
Středa Prosinec 10 21:14:09 CET 2008

Je to asi malo pravdepodobne,
ale kdysi jsem mel podobny problem s autem  Skoda 105.  Jelo to vzdycky
jenom chvilku.
Po velkém úsilí jsem našel ucpaný zavzdušňovací otvor ve víčku nádrže.
Prostě to chvilku jelo, pak se v nádrži udělal podtlak  a tím se přerušil
přívod benzinu.
Za chvilku se podtlak vyrovnat a zas to jelo.  Hledal jsem to dva dny.