[OT] centrala :VYRESENO

Pavel Troller patrol@sinus.cz
Středa Prosinec 10 20:16:56 CET 2008

Zdravim,

> No preji vam aby to opravdu pomohlo ale to co popisujete vypada na problem s
> plovakem v plovakove komore v karburatoru

Tipoval bych totez. Rekl bych, ze pokud je stroj v "neprovozni" poloze, plovak
karburatoru o cosi zachyti a spravne neklesa spolu s palivem. Mozna tam zustal
nejaky otrep nebo spona z vyrobniho procesu, vzpominam si, ze u jedne Jawy 50
tenhle problem byl, ale opacny - plovak visel dole, nesel nahoru a karbec tekl.
Jednou jsem takhle ujel asi 20 km tak, ze levou jsem ridil a pravou jsem
stridave zaviral a otviral kohout paliva, aby to melo paliva tak akorat :-)
(najust jsem si zapomnel naradi, jedine, co se mi rukou podarilo, bylo
vysroubovat lanko plynu tak, ze motor byl v obratkach i bez drzeni rukojeti).
Tyhle motory preci byvaji nejen v centralach, ale ve spouste dalsi mechanizace
a nemohou byt konstruovany jen pro velmi uzkou toleranci pracovni polohy, to
musi byt chyba. Ja bych to reklamoval.

> az to usadite tak pro jistotu zkontrolujte ze vam nikde netece benzin. Muze
> se stat ze v jiste poloze (tedy v náklonu) to nebude spravne zavírat privod
> paliva a bude nekde téct.

Ano, viz vyse...

  S pozdravem Pavel Troller

P.S. a diky za "reklamu", na Aukru je techhle kramu plno, uz vim, co nekupovat
(ja bych asi stejne radsi diesel, aby do toho slo lit LTO :-) )...