Watchdog na GSM modulu TC65

Ondřej Janovský ondrej.janovsky@alarex.cz
Středa Prosinec 10 15:38:42 CET 2008

Netestoval jsem ho. A jsem ohledne nej skepticky, protože jeden z
pruseru TC65 je jeji nahodne vypinani, kdy se cely modul vypne, jako
kdyby nemel napajeni. A v3.0 je ten watchdog asi software na urovni
firmware. (pokud se pletu, tak se tvurcum omlouvam).

Ale mam jeste externi watchdogy s 8051 udelane prave pro TC65Terminal a
dalsi. Resi i problem se sekvenci zapinani modulu.
Protoze uz mame desky pro Siemens/Cinterion moduly i s integrovanym
watchdogem, tak mi tu trochu prebyvaji.

Oja