[OT] centrala :VYRESENO

"Ing. Libor Konečný" support@mikrovlny.cz
Středa Prosinec 10 15:26:47 CET 2008

Zdravim
Tak se mi po hodine laborovani mota hlava z inhalace  CO ;-)
Vyskousel jsem vsechno, s vyfukem i bez, pak venku, venku fungovala
centrala bez problemu, jak s vyfukem tak bez vyfuku, myslel jsem, ze je
to teplotnim cidlem, ovsem za dverma na kotevnim ramecku ktery je na
pevno v podlaze pes silenbloky
to chciplo i kdyz jsem na to pustil vyfukovac listi jako pomocne chlazeni.

Pak me napadla na prvni pohled debilni vec.
V normalnim stavu je centrala mirne zkopce, o cca 1 az 2 cm
Na ramecku  ji mam vsak precizne vyvazenou do vodorovna.

Kdyz jsem centralu mirne prizvednul venku pak chcipla po stejne dobe
jako doma.
Takze nastoupi uhlova bruska a mirna predelavka.
Muze nekdo vysvetlit proc se to takhle chova ?

Mam jeste dotaz, jelikoz mam uvnitr centralu 40 cm pod urovni terenu,
nebude lepsi centralu zvednout tak aby vyfuk byl primo ven?
Kape z toho docela dost vody a i kdyz to mam v nerezu, tak by to tasm
mohl vadit.
Z estetickeho hlediska je to lepsi na podlaze, ale potrebuji mit take
vetsi zivotnost.

LK